Astăzi începe marşul protestatarilor din mişcarea Occupy Wall Street spre Casa Albă, care nu sunt de acord cu o posibilă extindere de către administraţia Obama a reducerilor de taxe pentru cei bogaţi, implementate de administrația George W. Bush.
Potrivit site-ului organizaţiei, occupywallst.org, marşul va dura timp de două săptămâni, între New York şi Washington, iar membrii asociaţiei vor merge 20 de mile (32 km) pe zi. Pe 23 noiembrie, un comitet va decide la Washington dacă va păstra sau nu prelungirea administraţiei Obama a reducerilor de taxe implementate de administraţia Bush.
Acest program, în viziunea asociaţiei şi a multor analişti economici, îi avantajează doar pe americanii bogaţi. În plus, în timpul marşului, membrii Occupy Wall Street speră să atragă tot mai mulţi oameni din zonele rurale dintre New York şi Washington.
Mişcarea "Occupy Wall Street" nu a pornit spontan, ci a avut la bază o strategie precisă, pusă la punct de revista de advertising Adbusters. Puţini sunt cei care ştiu că fenomenul "Occupy Wall Street" a luat naştere printr-un simplu tweet, care a căpătat o amploare ce a surprins chiar şi minţile din spatele strategiei.
Citește și: