Retailerul de bricolaj OBI, unul dintre principalii jucatori din domeniul DIY (Do it Yourself) si al produselor de gradina din Europa Centrala si de Est,  a intrat pe piata din Romania printr-o investitie de 5 milioane de euro in primul sau magazin, la Oradea.

Retailerul a reusit sa deschida primul magazin pe piata autohtona la doar 12 luni dupa ce a luat decizia de a intra in Romania.

„Dorim sa devenim liderul DIY pe piata din Romania avand in vedere ca obiectivul OBI in toate tarile in care opereaza este de a deveni lider pe pietele respective”, a declarat  Sergio Giroldi, CEO-ul  OBI Group.

Conform reprezentantilor companiei, prima deschidere a magazinului OBI din Oradea va fi urmata de deschiderea celui de-al doilea magazin in Bucuresti, pana la finalul lunii noiembrie.

„Romania ofera cele mai multe oportunitati pentru indeplinirea obiectivelor noastre in Europa Centrala si de Est, datorita pietei locale extinse, in continua dezvoltare. Obiectivul nostru este sa aducem in Romania competitivitatea companiei OBI bazata pe valori solide si pe experienta pe piata de produse DIY”, a declarat Romano Quinzi, Country Manager OBI pentru Romania.

Magazinul din Oradea are o suprafata de aproximativ 10.000 metri patrati  si va pune la dispozitia consumatorilor o gama larga de produse de bricolaj DIY, decoratiuni interioare si produse de intretinere si renovare a locuintelor.

Romania este cea de-a 13-a tara europeana in care compania opereaza in prezent.

OBI se afla pe pietele din Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina, Rusia, Italia, Austria, Elvetia, Croatia si Ucraina si detine  523 de magazine. In urmatorii ani, OBI isi propune sa se  extindera pe pietele din Europa Centrala si de Est.

OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38,000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2006 – 2007 vanzari totale de 5,8 miliarde e. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.