Compania Kruk, specializată în recuperarea de creanţe bancare, desfăşoară o campanie care îşi propune “să readucă în atenţie obiceiurile românilor, din străbuni şi până în prezent, legate de planificarea bugetului personal şi plata datoriilor.” Campania rulează pe posturi specializate cum ar fi Mynele TV, Taraf TV şi Etno TV
Interpreta de muzică populară Sofia Vicoveanca se află în centrul unei campanii de imagine desfăşurate de compania de recuperare debite Kruk. Potrivit unui comunicat emis de societatea poloneză, “campania îşi propune să readucă în atenţie obiceiurile românilor, din străbuni şi până în prezent, legate de planificarea bugetului personal şi plata datoriilor.” Activitatea Kruk constă în achiziţionarea de pachete de credite neperformante de la bănci şi recuperarea ulteriorară a unei părţi din împrumuturi de la persoanele care le-au contractat. „Românii sunt muncitori, dar de multe ori au fost încercaţi de greutăţi. Ştiu să se descurce în situaţii grele, găsesc soluţii iscusite, însă au nevoie şi de un plan bun pentru a depăşi dificultăţile precum datoriile. M-am alăturat acestei campanii pentru că doresc să fiu lângă români, să îi ajut să înţeleagă că nu sunt singuri în lupta cu datoriile şi că orice sprijin poate fi de folos“, spune, în campania Kruk,Sofia Vicoveanca.
Nu este pentru prima dată când compania de recuperare desfăşoară o campanie prin care încearcă să umanizeze şi să popularizeze imaginea breslei. În 2011, KRUK România a derulat campania de comunicare şi educare „Datoria mea“ prin care a prezentat comportamentul de plată al românilor în privinţa rezolvării problemei datoriilor.
<iframe src="https://player.vimeo.com/video/63813198" width="400" height="300" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe>