Rob Shoesmith, 29 de ani, lucrează în marketing pentru dezvoltatorul de aplicaţii Medl Mobile şi dă impresia că este cel mai mare fan Apple din lume. Acesta şi-a luat cortul şi s-a mutat în faţa magazinului Apple din Londra, aşteptând lansarea iPhone 5. Apple nu a anunţat o dată oficială pentru lansarea terminalului, astfel încât britanicul ar putea dormi şi cateva luni în faţa magazinului.
Rob Shoesmith numeşte ceea ce face el un experiment de PR şi marketing. Acesta  vrea să vadă cum arată fanii înrăiţi ai Apple şi cum se poate trăi cu uşurinţă convingând companiile să îi furnizeze produse şi servicii gratuite. Noul iPhone este, aşadar, un obiectiv secundar al experimentului său.
Acesta a primit până în prezent produse şi donaţii de la companii precum Skype, Domino’s Pizza, Cadbury, Mountain Dew, Kenneth Cole, Weight Watchers şi Gillette. Printre produsele primite de acesta se numără şi o toaletă portabilă de la firma britanică Bog in a Bag.
SURSA: LATimes