În afara Sameday, pe care tocmai am vândut-o, mai am două companii mai puțin semnificative. Acum caut alte proiecte. E posibil să mă orientez către piața imobiliară. Vom vedea în următoarele săptămâni. Mă uit la contextul general. În piața imobiliară e mai rău decât în cea de curierat. E loc pentru afaceri bine gândite și corecte. În piața imobiliară nu sunt jucători foarte mari. Probabil că cel mai mare operator are afaceri de vroe 5 milioane de euro. Deci, loc cred că mai este. E o lipsă de claitate a serviciilor. Am văzut asta din postura de cumpărător. Mulți califică agenții imobiliari ca niște taximetriști mai scumpi.
Mie îmi plac proiectele pornite de la zero sau maximum unu. Poți pleca de jos și poți crește compania așa cum dorești. În carieră am învățat că succesul e un cumul de factori, E dependent de oameni și de noroc, Dar dacă știi unde vrei să ajungi, începi să înțelegi circumstanțele care te ajută și pe cele care te pot încurca. Motivația e foarte importantă. Dacă n-ai motivație, mai bine nu te apuci de afacere. Formula succesului, simplificată, este valoarea individuală plus circumstanțe.
Frânele în atreprenoriat sunt propriile limite și frica. Frica trebuie în primul rând gestionată corect. Eu când fac o nouă afacere îmi imaginez scenariul cel mai sumbru și caut să mă obișnuiesc cu o astfel de situație. Dacă reușesc să mă obișnuiesc, frica dispare. Trebuie să te afli la locul potrivit în momentul potrivit. Trebuie să fie și piața pregătită pentru modul tău de abordare.