Octavian Bădescu, fondator al Retailplus, și-a motivat decizia prin dorința de a se dedica mai mult atât familiei, dar și altor proiecte antreprenoriale.
"În cursul lunii septembrie, am comunicat această intenție și mă bucur că dorința mea a fost înțeleasă și acceptată. În actuala conjunctură, dar și pe viitor, Retailplus va avea nevoie de un CEO care să fie dedicat 100 % din punct de vedere al timpului si preocupării. Apreciez că în acest moment, compania dispune de resursele umane necesare pentru a evolua bine și în următorii ani, obiectivul asumat fiind acela de a deveni lider în Sud-Estul Europei pe această nișă de piață", a declarat Octavian Bădescu.
Octavian Bădescu a fondat Retailplus Eastern Europe, în 2008, alături de Gilad Hass și Nyr Manor, care dețineau o companie similară în Israel. Anul acesta, o companie din grupul Nielsen, lider mondial în cercetarea de piață, a intrat în acționariatul firmei, achiziționând 51 % din acțiuni.
Retailplus Eastern Europe este lider de piață pe segmentul de "in-store observation", cifra de afaceri estimată pentru 2011 fiind de aproximativ 1,5 milioane de euro, în creștere cu aprox. 50 % față de anul trecut. În cursul acestui an, compania și-a extins regional serviciile, zonele acoperite fiind Bulgaria și țările din spatiul ex-iugoslav. Printre clienții Retailplus Eastern Europe se numără companii precum Carlsberg, Heineken, Coca Cola sau Unilever.
Octavian Bădescu, care deține încă 16 % din companie prin intermediul vehiculului investitional Finarte Investments Ltd, este un antreprenor activ în mai multe domenii. El este cunoscut, cu precădere, în piața de curierat, de numele sau legându-se și firma Sameday Courier, unde este fondator și acționar.