Odyssey Communications va dezvolta campania naţională de educare pentru un stil de viaţă sănătos

IAA Romania a desemnat Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos. Odyssey a fost aleasa in urma unui pitch in care au fost implicate opt agentii de comunicare. Campania de comunicare, initiata de IAA si CNA, se va concentra in directia educarii consumatorului cu privire la echilibrul nutritional, rolul fiecarui ingredient, comportamente nutritionale dar va sublinia in egala masura si importanta exercitiilor fizice pentru un sti

IAA Romania a desemnat Odyssey
Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de
viata sanatos. Odyssey a fost aleasa in urma unui pitch in care au fost implicate
opt agentii de comunicare.

Campania de comunicare, initiata de IAA si CNA, se va
concentra in directia educarii consumatorului cu privire la echilibrul
nutritional, rolul fiecarui ingredient, comportamente nutritionale dar va
sublinia in egala masura si importanta exercitiilor fizice pentru un stil de
viata sanatos.

Totodata, ea va integra timp de un an, atat programe educative in
scoli, mese rotunde sau alte forme de interactiune directa cu consumatorul, cat
si vehicule media  (TV, presa scrisa,
brosuri, internet). Acest proiect este primul de o astfel de amploare initiat
intr-un efort comun de catre industria comunicare reunita in IAA Romania in
parteneriat cu Consiliul National al Audiovizualului.

Sursa: IAA

Data: 10 Decembrie 2007