Anul 2007 pare a fi unul dintre cei mai buni din istoria Fiat. Greu încercat în ultimul deceniu, grupul italian a reuşit o revenire spectaculoasă în topul vânzărilor de maşini din Europa. Conform JATO Dynamics, Fiat se află pe un onorant loc şase în clasamentul mărcilor. Cu 611.300 de unităţi vândute în primele şapte luni ale anului, italienii îi despăşesc pe rivalii francezi de la Citroën şi pe niponii de la Toyota.
Faptul că europenii au fost seduşi de noile modele Fiat are o corespondenţă clară şi în România. Marca italiană se vinde din ce în ce mai bine. 4.976 de autoturisme vândute între ianuarie şi iulie, trei noi modele lansate pe piaţă şi un superb Cinquecento care îşi aşteaptă rândul. Sunt numai elementele vizibile ale unei ofensive a importatorului AutoItalia. Numai în această lună au intrat pe piaţă două noi vehicule: săptămâna trecută impetuosul Sedici, iar acum, frumosul Bravo. Lansarea internaţională din primăvară de la Roma a acestui ultim model a pus presa auto pe jar. Mulţi spun că Bravo va avea un succes chiar mai mare decât Grande Punto, alţii se întreabă cât va mai putea Fiat să ţină ritmul acesta infernal de lansări. Pe noi ne interesează mai mult care va fi soarta Bravo pe piaţa noastră. Ei bine, având în vedere că intră în concurenţă cu modele extrem de bine primite de clienţii români, ca Opel Astra, Volkswagen Golf, Peugeot 307 sau Renault Megane, lupta va fi greu de câştigat. Chiar imposibil.
În ciuda unui design foarte atrăgător şi a unei game de motoare bogate şi performante, a unui habitaclu încăpător şi a unor caracteristici dinamice peste medie, Fiat Bravo porneşte cu şansa a doua pe o piaţă dominată de maşinile germane. Clienţii români care iubesc stilul de viaţă italian pot să dea buzna la dealerii Fiat.
Noul Bravo este de vânzare şi are preţuri care pornesc de la 13.977 de euro pentru variantele alimentate cu benzină şi 16.244 pentru cele diesel.
Gama de propulsoare care animă modelul Fiat este compusă din trei „benzinare“ (1,4litri – 90 CP, 1,4T – 120 CP şi 1,4T – 150 CP) şi două dieseluri Multijet (1,9 litri – 120 CP şi 1,9 litri – 150 CP).