Anul 2007 pare a fi unul dintre cei mai buni din istoria Fiat. Greu încercat în ultimul deceniu, grupul italian a reuşit o revenire spectaculoasă în topul vânzărilor de maşini din Europa. Conform JATO Dynamics, Fiat se află pe un onorant loc şase în clasamentul mărcilor. Cu 611.300 de unităţi vândute în primele şapte luni ale anului, italienii îi despăşesc pe rivalii francezi de la Citroën şi pe niponii de la Toyota. Faptul că europenii au fost seduşi de noile
Anul 2007 pare a fi unul dintre cei mai buni din istoria Fiat. Greu încercat în ultimul deceniu, grupul italian a reuşit o revenire spectaculoasă în topul vânzărilor de maşini din Europa. Conform JATO Dynamics, Fiat se află pe un onorant loc şase în clasamentul mărcilor. Cu 611.300 de unităţi vândute în primele şapte luni ale anului, italienii îi despăşesc pe rivalii francezi de la Citroën şi pe niponii de la Toyota.
În ciuda unui design foarte atrăgător şi a unei game de motoare bogate şi performante, a unui habitaclu încăpător şi a unor caracteristici dinamice peste medie, Fiat Bravo porneşte cu şansa a doua pe o piaţă dominată de maşinile germane. Clienţii români care iubesc stilul de viaţă italian pot să dea buzna la dealerii Fiat.
Gama de propulsoare care animă modelul Fiat este compusă din trei „benzinare“ (1,4litri – 90 CP, 1,4T – 120 CP şi 1,4T – 150 CP) şi două dieseluri Multijet (1,9 litri – 120 CP şi 1,9 litri – 150 CP).