“Ne aflăm în pragul unei revoluții tehnologice extraordinare care va schimba realitatea din jurul nostru pentru totdeauna, permițând oricărei persoane sau oricărui dispozitiv să fie conectate în timp real”, afirmă Vedova.
România are o piață de telecomunicații matură, o competiție sănătoasă, viteze mari de acces la internet și o serie de oportunități diferite pentru noi tehnologii. Suntem pregătiți să ne folosim experiența și cunoștințele dobândite la nivel internațional pentru a le furniza clienților noștri soluțiile cu care pot deveni mai eficienți și mai performanți, susțin oficialii Ericsson.
Ericsson a implementat prima rețea de telefonie mobilă GSM 900 Mhz din România pentru Connex, sistemul național unic de urgență 112, iar în 2007 inaugura primul centru de servicii globale în țara noastră.
Acesta este unul din doar patru astfel de centre deținute de compania suedeză în întreaga lume și singurul din Europa, celelalte trei fiind în India, China și Mexic. Centrul de la București oferă servicii pentru aproximativ 34 de clienți globali din peste 20 de țări, administrând rețele care, împreună, deservesc peste 70 de milioane de abonați. În prezent în centrul lucrează peste 1.900 de profesioniști cu experiență în medii de lucru cu tehnologii diferite, de la furnizori diferiți.
„Numărul de angajați va crește cu 30-40% în perioada următoare”, a declarat Liam Coffey, directorul centrului de servicii globale.
Ericsson are 114.340 de angajați în întreaga lume și vânzări de aproape 35 miliarde de dolari.