Oggy a deschis primul boutique online de haine, accesorii şi jucării de lux pentru copii în urma unei investiţii de 120.000 de euro. "La ora actuală piaţa produselor vestimentare de lux pentru copii este o nişă mai puţin exploatată în România. Din punctul nostru de vedere este un concept nou ca şi abordare pentru piaţa locală şi din această cauza nu putem vorbi de competitori direcţi", a declarat, pentru capital.ro, Silvana Berciu, managing partner Oggy. Potrivit acest
Oggy a deschis primul boutique online de haine, accesorii şi jucării de lux pentru copii în urma unei investiţii de 120.000 de euro.
„La ora actuală piaţa produselor vestimentare de lux pentru copii este o nişă mai puţin exploatată în România. Din punctul nostru de vedere este un concept nou ca şi abordare pentru piaţa locală şi din această cauza nu putem vorbi de competitori direcţi”, a declarat, pentru capital.ro, Silvana Berciu, managing partner Oggy.
Potrivit acesteia, situaţia economică actuală nu a reprezentat un impediment pentru lansarea afacerii. „Am simţit că este momentul şi ca am găsit resursele necesare, fizice şi umane, de a implementa şi dezvolta acest concept”, a argumentat Berciu.
Valoarea medie a bonului: 1.400 lei
Oggy.ro se adresează unei categorii de clienţi cu venituri peste medie, preţurile fiind destul de ridicate comparativ cu un magazin tradiţional. „Părinţii Oggy vor pentru copiii lor nu doar să arate elegant îmbrăcaţi, ci să le formeze un bun gust vestimentar, ajutându-i să înteleagă şi să recunoască calitatea şi rafinamentul prin dezvoltarea creativităţii”, afirmă managing partnerul companiei.
Potrivit acesteia, fiecare client va cheltui între 1.000 şi 1.400 de lei pe sezon în magazinul Oggy.
Până în acest moment, la doar o lună de la lansarea conceptului, cele mai bine vândute produse au fost cele de încălţăminte. „O altă cetegorie de produse bine vândute sunt elementele vestimentare de iarnă – geci, puloverele – în alegerea cărora primează calitatea. De asemenea, gama de lenjerie de corp – bluziţe de corp, şosete – este apreciată de cei care vizitează magazinul online Oggy”, a declarat Silvana Berciu.
15.000 de euro în promovarea Oggy
Pentru un magazin aflat pe o nişă exclusivistă şi bugetul de promovare este pe măsură: 15.000 de euro, o sumă deloc neglijabilă.
După cum spune Silvana Berciu, Oggy.ro se promovează îm mediul online, pe site-urile de socializare media, precum Facebook, dar foloseşte şi mijloace clasice de comunicare.
Oggy cuprinde brand-uri pentru copii precum Finger in the Nose, Caramel Baby and Child, Tuss, Yporque, Noro Paris sau Paul and Joe pentru îmbrăcăminte şi Galluci, Start Rite sau Snook pentru încălţăminte.
La acestea a fost adaugat Mikado, un brand adus exclusiv de Oggy, caracterizat printr-un design personalizat de bijuterii, atât pentru fete, cât şi pentru băieţi, au menţionat reprezentanţii companiei.