Elka-Oktal Group, care deţine magazinul online de IT&C şi electrocasnice Oktal.ro, a investit peste 100.000 de euro într-un showroom pe care l-a deschis în Capitală, a anunţat, luni, compania.
Showroom-ul Oktal.ro, care se întinde pe o suprafaţă de 150 metri pătraţi şi a implicat o investiţie iniţială ce depăşeste valoarea de 100.000 de euro, se află în Str. Popa Nan nr. 30, în clădirea unde încă din anul 1999 sunt şi birourile companiei care deţine magazinul online.
Această facilitate se adaugă celorlalte avantaje pe care Oktal.ro le oferă permanent clienţilor săi care cumpără exclusiv online: plata cu cardul, posibilitatea de plată în rate fără dobândă, livrarea rapidă şi gratuită, garanţia de retur în 30 de zile, E-service gratuit şi ultrarapid.
"Clienţii noştri pot găsi expuse în showroom în special laptopuri şi accesorii, dar şi tablete, telefoane mobile, aparate foto, televizoare şi electronice. Ultrabook-urile vor fi şi ele reprezentate de modele de top, aceasta fiind categoria de la care aşteptăm o creştere foarte accelerată a vânzărilor în acest an", a explicat directorul general al companiei Elka-Oktal Group, Dan Dumitrescu.
Potrivit acestuia, în prima jumătate a anului compania a vândut 5.000 de laptopuri, iar odată cu deschiderea showroom-ului şi-a propus ca ţintă vânzarea a 15.000 de unităţi şi o cifră totală de afaceri de peste 10 milioane de euro pentru anul 2012.
Oktal.ro este un magazin online cu profil IT&C şi membru fondator al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). Magazinul este administrat de Elka-Oktal Group, companie cu o experienţă de peste 15 ani în comercializarea calculatoarelor şi a componentelor PC şi unul din cei mai longevivi furnizori de pe piaţa IT din România.
Deşi specializat în vânzarea de laptopuri, Oktal.ro oferă şi o gamă variată de produse IT, electronice şi electrocasnice, precum şi consultanţă şi servicii pre- şi post-vânzare.
Sursa: Agerpres