Initiat de asociatia studentilor din domeniul relatiilor publice si comunicarii, Ethos este evenimentul care ofera sansa ONG-urilor de tineret de a se promova, iar studentilor, de a-si valorifica ideile creative. Probele din concurs sunt: comunicare comerciala – de companie si de produs, comunicare politica, discursul public, campanie de autopromovare. Nu este necesar ca participantii sa fie studenti la o facultate de comunicare. „Probele se adreseaza oricui este interesat de domeniul comunicarii”, spune Dragos Dehelean, presedintele asociatiei Ethos. Informatii suplimentare despre concurs si formulare de inscriere se gasesc pe site-ul www.olimpiadelecomunicarii.ro. Pentru a-i ajuta pe candidati, pe site sunt prezentate resurse on-line pentru documentare. De asemenea, asociatia organizeaza seminarii si workshop-uri tinute de specialisti si practicieni in domeniul comunicarii, plus un sistem de asistenta, prin care participantii vor putea sa obtina permanent consultanta pentru proiectele pe care le realizeaza. Inscrierile se fac online, pana la data de 4 mai 2003. Premiile constau in cate 1.000 de dolari si sunt oferite de Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor.