Spațiul de 900 mp găzduiește 65 de angajați, cu 40% mai mulți față de anul trecut, în nouă departamente precum marketing, vânzări, advertising, moderare și customer support sau financiar.

Noul sediu OLX Group vine în contextul creșterii accelerate ale companiei din ultimii doi ani. În 2016, compania a scos pe piață peste 25 de locuri de muncă, dintre care 15 au acoperit arii noi de specializare. Pentru perioada de început a anului 2017, OLX Group își propune să recruteze 6 specialiști noi pe pozitiile de consultant de vânzări (Storia.ro), specialist suport clienți (OLX), moderator de anunțuri (OLX), manager zonal de vânzări (Autovit.ro) și graphic designer pentru toate cele trei branduri.

Planurile pentru următorul an se concentrează pe consolidarea și dezvoltarea echipei, atât prin programe de training susținute de parteneri externi, cât și prin accesul la platforme online de cursuri ale grupului.

“Membrii echipei OLX Group au parte de un pachet de beneficii flexibil, pe care îl pot distribui către tipul de activitate ce reflectă cel mai bine interesele proprii, fie că vorbim de cursuri sau de activități extra-work. Totodată, aceștia au parte de acces gratuit la o platformă de e-learning care acoperă majoritatea ariilor de interes, de la sales până la data science, iar de câteva ori pe an participă la cursuri specializate și întâlniri internaționale, astfel încât să poată învăța și împărtăși din experiențele profesionale ale colegilor din alte țări din grup”,spune Victor Preda, HR Manager OLX Group România. 

La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 48 de țări și are peste 4.000 de angajați.