Detalii cu privire la cifra de afaceri și rezultatele anului 2020. ,,În prima parte a anului, OMNIASIG a înregistrat rezultate solide, astfel că estimările noastre privind evoluția volumului de prime brute subscrise la finalul anului 2020 ne poziționează ușor peste nivelul înregistrat la finalul anului anterior. Suntem încrezători că până la finalul anului ne vom continua activitatea în mod stabil.

Totuși, contextul actual este unul fără precedent și lipsit de predictibilitate, iar incertitudinile cauzate de pandemie la nivel mondial și situația economică fluctuantă ne determină să avem încă rețineri în a avansa o perspectivă concretă privind rezultatele acestui an.’’ au declarat reprezentanții Omniasig pentru Capital.

Principalele investiții făcute de companie de-a lungul anului 2020.

,,În concordanță cu strategia pe care am abordat-o încă de la începutul anului, ne-am concentrat eforturile în special pe zona de digitalizare. Orientarea investițiilor noastre din ultimii ani în această direcție vine ca răspuns la nevoile clienților și partenerilor noștri și este pentru noi o prioritate și o responsabilitate pe care ne-am asumat-o încă înainte de pandemia Covid-19. În contextul actual, iată că eforturile noastre își dovedesc din plin utilitatea.’’ a declarat conducerea Omniasig pentru revista Capital.

Ca orice an și acesta a fost plin de provocări. Omniasig a prezentat intr-un interviu exclusiv pentru revista Capital, momentale critice cu care s-au intâlnit în ultimul an, iată ce au declarat.

 ,, În toată această perioadă am depus toate eforturile necesare pentru a face fațăprovocărilor și a asigura continuitatea activității, pentru a fi alături de clienții, angajații și partenerii noștri, adaptându-ne astfel la nevoile tuturor.

Toți cei asigurați la Omniasig au putut și pot în continuare să apeleze la serviciile și produsele noastre chiar de acasă,utilizând soluțiile noastre digitale, online și ținând legătura cu reprezentanții companiei. În toată această perioadă am depus toate eforturile necesare pentru a face față provocărilor și a asigura continuitatea activității, pentru a fi alături de clienții, angajații și partenerii noștri, adaptându-ne astfel la nevoile tuturor. Toți cei asigurați la Omniasig au putut și pot în continuare să apeleze la serviciile și produsele noastre chiar de acasă, utilizând soluțiile noastre digitale, online și ținând legătura cu reprezentanții companiei.

În același timp, protejarea și retenția angajaților a fost o prioritate pentru noi în această perioadă, astfel că nu s-au luat măsuri economice care să afecteze personalul. Scopul principal al managementului OMNIASIG în această perioadă a fost continuitatea activității și menținerea stabilității locurilor de muncă.”

Descoperă poveștile celor 300 de companii de succes din România în Capital Top 300 Companii! ACUM, la punctele de difuzare a presei și online pe www.agoramag.ro