Brandurile financiare cu cele mai multe apariţii în media în perioada 1 noiembrie 2011 – 31 ianuarie 2012 sunt, la fel ca în trimestrul anterior, cele din domeniul bancar, potrivit unui top al jucătorilor din asigurări şi bănci, realizat de mediaTRUST România.
Astfel, în ceea ce priveşte companiile din sectorul asigurărilor, Omniasig ocupă primul loc, cu un total de 1.033 de apariţii, dintre care cele mai multe au fost înregistrate pe Internet (843) şi social media (100). Comparativ, între 1 august şi 31 octombrie 2011, Omniasig a avut doar 615 apariţii media, situându-se după Astra Asigurări, care a avut 957 de apariţii.
În categoria băncilor, BCR este, din nou, prima clasată, cu 11.841 apariţii, faţă de cele 9.265 apariţii din trimestrul anterior. BCR are cel mai mare număr de apariţii media pe fiecare categorie.
Referitor la tipul de apariţii media, firmele din asigurări au avut 2.267 apariţii neutre, 1.390 pozitive şi 669 negative, iar instituţiile bancare au avut 19.267 apariţii neutre, 9.165 pozitive şi 3.084 negative, în perioada 1 noiembrie 2011 – 31 ianuarie 2012.
În trimestrul anterior acestuia, companiile de asigurări au avut 4.938 apariţii neutre, 2.024 pozitive şi 1.017 negative, în timp ce băncile au înregistrat 30.223 apariţii neutre, 10.173 pozitive şi 3.489 negative.
Rezultatele eliberate de mediaTRUST au fost obţinute din rapoarte ce conţin date generale cu privire la materialele care abordează subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitară echivalentă) şi prezintă tendinţe pentru anumite tipuri de media. În plus, presa include informaţii cu privire la tiraj, zona de publicare, număr de cititori şi frecvenţă.
Rapoartele conţin, de asemenea, listele cu sursele şi autorii care tratează de regulă subiectele selectate în intervalul de timp monitorizat.