Omnilogic unul dintre pricipalii distribuitori de produse si servicii IT&C, a realizat in anul 2005 venituri totale de 162,3 milioane de dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 35% fata de anul anterior.
“Trebuie sa admitem totusi ca aprecierea monedei nationale in 2005 a avut o influenta extrem de favorabila asupra rentabilitatii afacerilor IT&C pe piata nationala, intrucat marea majoritate a componentelor si produselor din piata sunt importate, iar vanzarile locale in lei au generat mai multi dolari sau euro pentru platile catre furnizorii straini”, a declarat Gabriel Marin, managing director Omnilogic.
Cifra de afaceri a companiei a fost realizata, in proportie de peste 83%, din vanzari indirecte de produse si servicii cu valoare adaugata prin reteaua proprie de parteneri, vizand preponderent afacerile mici si mijlocii. Restul provine din vanzari directe in sectorul financiar-bancar, respectiv din sectorul operatorilor de comunicatii si al administratiei publice. Sectorul public nu a reprezentat in 2005 si inceputul lui 2006, decat o mica parte din volumul afacerilor.
In ce priveste structura de vanzari din perspectiva liniilor de produse, peste 90% provin de la furnizorii hardware si software traditionali: IBM, Hewlett-Packard, Cisco, Dell, SUN, Nortel Networks, Lexmark, Xerox, etc. Astfel ca pondere in cadrul intregii structuri de v