Angela Hwang este renumită pentru perspicacitatea ei în lumea afacerilor și pentru capacitatea de a conduce oamenii de știință către descoperiri majore în domeniul cercetării. Strategia ei de conducere, așa cum mărturisește, constă în stimularea inovației și asumării riscurilor, scrie Businessinsider.
„Mă concentrez foarte mult în jurul promovării unei „mentalități de creștere”, a declarat Hwang pentru Insider, făcând referire la cercetarea psihologică revoluționară a psihologului Carol Dweck, de la Universitatea Stanford.
Aducerea de oameni noi, crearea de echipe grozave
„Pe măsură ce am evoluat în companie, mi-am dat seama că aducerea de oameni noi, crearea de echipe grozave este modul în care putem realiza o muncă extraordinară”, a mai spus Hwang. „A avea o mentalitate de creștere tot mai mare este extrem de importantă”, susține ea.
Pentru Hwang, a avea o ”mentalitate de creștere” este un lucru esențial, deoarece te pregătește să abordezi probleme aparent insurmontabile, cum ar fi să ajuți omenirea să lupte împotriva unei pandemii.
„Mentalitate de creștere” vs „mentalitate fixă”
Psihologul Dweck a dezvoltat termenii „mentalitate de creștere” și „mentalitate fixă”, pe baza cercetărilor pe care le-a făcut la sfârșitul anilor 1980 despre modul în care oamenii percep lupta și modul în care această percepție le afectează succesul. Atitudinea de creștere este un mod de a gândi în care provocările sunt văzute ca o oportunitate de învățare și de strădanie în muncă, a scris Dweck în cartea sa din 2007, „Mindset”.
În schimb, mentalitatea fixă pornește de la ideea că lupta este un semn de eșec sau incapacitate. Dweck a descoperit că oamenii care au adoptat o mentalitate de creștere, deschiși spre învățare și inovație și care nu se lasă doborâți de obstacole, au avut rezultate mai bune în munca lor.
Crearea unui spațiu sigur pentru idei noi și gânduri unice
Modul în care faci față unor disconforturi de tot felul îți determină succesul, crede Hwang. A face față situațiilor de mare presiune este o oportunitate de a stimula asumarea riscurilor și gândirea îndrăzneață în echipă, a adăugat Hwang.
Ce trebuie să facă șefii
„Am spus că, dacă vrem să fi utili cu ceva pentru lume, trebuie să facem un vaccin, până în octombrie 2020. Deci, să renunțăm la toate paradigmele și să ne concentrăm asupra obiectivului”, a povestit șefa Pfizer. „Aceasta este momentul în care cred că poți începe cu adevărat, pornind și de la o tablă goală, și în care să te întrebi: „Ce trebuie să facem pentru a rezolva această problemă?”.
Hwang a spus că, pentru a insufla angajaților o mentalitate de creștere, e nevoie ca șefii să le permită angajaților să se simtă suficient de în siguranță pentru a-și aduce gândurile și perspectivele la locul de muncă.