OMV Petrom intenţionează să renunţe la brandul premium de benzinării PetromV, acestor staţii urmând să le fie schimbate denumirea, parte din ele cu brandul OMV, parte din ele cu brandul Petrom, a anunţat astăzi compania petrolieră.
Firma controlată de grupul austriac OMV are în plan să transfere activităţile de marketing din România, care în prezent se desfăşoară prin trei persoane juridice – OMV Petrom SA, OMV Petrom Marketing SRL şi M.P. Petroleum Distribuţie SRL – către o singură entitate.
„Având în vedere că o singură entitate, OMV Petrom Marketing SRL, va administra două branduri premium în cadrul aceleiaşi pieţe – OMV şi PETROMV, optimizarea portofoliului de branduri este, de asemenea, necesară. Prin urmare, în România, compania va continua să se concentreze asupra brandurilor Petrom şi OMV, staţiile PETROMV urmând a fi rebranduite”, au precizat reprezentanţii companiei.
Potrivit acestora, consolidarea activităţilor de marketing într-o singură entitate va aduce o serie de beneficii, printre care o coordonare îmbunătăţită a activităţii, o eficientizare crescută a administrării costurilor, rapiditate mai mare în mecanismul decizional şi un sistem mai flexibil de administrare a activităţii.