Cu toate acestea, internetul ajută la promovarea unor afaceri reale care se ocupă de lucruri din lumea de dincolo.
Exemplele sunt multe, însă cele mai interesante sunt site-urile funerar.com, care nu demult posta pe un site de recrutare un anunț de angajare a unui redactor șef și care a avut un mare succes pe rețelele de socializare, și viatadeapoi.ro, primul cimitir online din România.
Un site ca oricare altul, cu meniu în partea de sus a paginii, dar care categorii mai ciudate: Locuri de Veci, Adaugă loc de veci, Anunțuri decese, Comemorări, Servicii funerare, Cimitir animale, Cimitire București.
Din păcate, reclamele de la Google nu sunt foarte inspirate pe acest site: sub indexul alfabetic care te ajută să cauți mormintele după numele decedaților se află un AdSense la apartamente de lux în București.
Motorul de căutare este construit unui motor obișnuit: poți căuta după județ dar și după nume. Aici vine partea specială: căutarea se face după numele persoanei decedate sau după "mormânt".
Pe pagina principală a funerar.com, limbajul este destul de adus la zi, privind termenii de business și online de actualitate:
"Funerar.com este singurul sistem profesionist de promovare online a companiilor din domeniul serviciilor funerare, pompelor funebre si magazinelor specializate in comertul cu articole funerare si obiecte bisericesti din Romania. Misiunea noastra este de a reuni intr-o forma organizata si o prezentare logica, intuitiva si simpla toate informatiile necesare si importante din domeniul serviciilor funerare si al pompelor funebre din Romania", se arată pe site.
Funerar.com deține un blog și un forum, unde sunt tot felul de topicuri tematice. După o privire mai atentă, observi că absolut niciun topic nu are nicio postare. Sau, dacă acestea există, sunt "nevăzute".
Strategia de promovare in cadrul retelei Funerar.com este momentan 100% orientata catre promovarea online, insa nu excludem extinderea retelei in viitor si in afara zonei internetului.