Așa arată datele publicate de foodpanda.ro. Mai mult, creșterea vânzărilor se resimte chiar din prima lună de la listare, indiferent de dimensiunea restaurantului.
În maximum patru săptămâni de la începerea colaborării cu platforma, restaurantele medii au înregistrat o dublare a comenzilor, iar în cazul celor de dimensiuni mari s-a raportat o creștere a vânzărilor cu până la 40%. Evoluția este susținută și de creșterea numărului românilor care utilizează platformele de food ordering, atrași de ușurința cu care pot comanda mâncare, atât de pe desktop, cât și prin intermediul aplicației mobile gratuite.
Datele companiei mai arată că, după primul an de la înscrierea în marketplace, numărul comenzilor poate fi mai mare cu până la 300% față de anul anterior, inclusiv datorită campaniilor de promovare derulate de platformă.
Potrivit reprezentanților foodpanda.ro, o astfel de colaboare generează automat şi o scădere a costurilor operaționale pentru restaurante, dat fiind faptul că, pentru comenzile plasate online, nu se mai apelează la chelneri pentru aranjarea și debarasarea meselor și nici nu există riscul pierderii clienților din lipsă de locuri la mese.
”Restaurantele care se listează pe platforme de food ordering înregistrează creșteri substanțiale ale vânzărilor, iar rezultatele se văd încă din prima lună sau chiar mai devreme. Avem parteneri care au deschis locații noi, ce au fost listate în același timp și pe foodpanda.ro, iar online-ul a generat până la 40% din numărul de comenzi încă din prima săptămână. Evoluția depinde de la caz la caz. Astfel, pizzeriile, restaurantele cu specific chinezesc și cele care prepară mâncare românească au cel mai mult succes în rândul celor care comandă mâncare de pe platformele de profil”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.