Lăsând deoparte designul și carateristici precum viteaza maximă sau accelerația, mult mai puțin importante atunci când vorbim despre vehicule utilitare, despre noul Movano trebuie spus în special că este disponibil acum în patru variante de lungime, ce extind zona de încărcare la peste patru metri lungime, şi cu un volum de încărcare mai ridicat, de până la 17 mc în versiunea L4.
Această ultimă generaţie include, de asemenea, variante cu tracţiune pe spate, disponibile atât cu roţi spate simple sau duble, ceea ce îi conferă o masă totală maximă de până la 4,5 tone. Variantele cu tracţiune pe puntea spate asigură o tracţiune suplimentară pe drumuri neasfaltate şi o capacitate de remorcare sporită. Roţile spate duble sunt disponibile pentru versiunile panel van, şasiu şi crew cab.
Acestea sunt incluse în dotarea standard a modelelor cu masa maximă admisă de 4,5 t şi sunt disponibile opţional pentru modelele de 3,0 t. Variantele cu tracţiune pe puntea faţă sunt prevăzute cu motoare montate transversal, în timp ce versiunile cu tracţiune pe puntea spate sunt dotate cu motoare montate longitudinal.
Pe lângă spațiul util de 17 mc, Movano pune la dispoziția clienților o lungime maximă a zonei de încărcare de până la 4,4 metri iar masa maximă admisă este acum extinsă până la 4,5 tone. Sarcina utilă maximă este de până la 2,5 tone, în funcţie de varianta de caroserie. Noul Movano este, de asemenea, un candidat ideal pentru remorcare, având o capacitate de tractare de până la 3,0 tone. Masa maximă a trenului de rulare este acum de 7,5 tone.
Noua gamă de motoare diesel cu patru cilindri şi sistem de injecţie common-rail (2.3 CDTI) se caracterizează printr-un consum de carburant şi emisii reduse. Motoarele sunt disponibile în trei variante de putere, de 100cp, 125 cp şi 146 cp. Datorită unui rezervor de 105 de litri, disponibil opţional, autonomia autovehiculului este de aproape 1.400 de kilometri.
Costurile de întreţinere sunt, conform repreyentanţei locale a Opel, mult mai reduse: schimbarea uleiului de motor este necesară doar la fiecare 40.000 de kilometri sau o dată pe an, iar lichidul de răcire nu trebuie înlocuit decât după parcurgerea a 160.000 de kilometri (modelul precedent: 120.000 de kilometri).
Preţurile fără taxe pentru varianta Van a lui Opel Movano încep de la 19.750 de euro (FWD L2H2 – 2.3 CDTi – Euro 5), cele pentru Chassis Cab de la 19.202 euro (L3H1 – 2.3 CDTi – Euro 5), pentru Crew Cab de la 21.750 euro, iar cele pentru Platform Cab de la 19.100 euro. Variantele Crew Van, Combi și Bus vor fi disponibile ulterior.
Opel a lansat noul Movano în România
9 noiembrie 2010, 15:28
Ultima modificare în 9 noiembrie 2010, 17:28
A doua generaţie a modelului Opel Movano sosește pe piaţa de autovehicule comerciale uşoare din România însă are de înfruntat o concurență puternică reprezentată de modele similare purtând marca Renault, Peugeot, Fiat sau Iveco.
Etichete: opel
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook