Noul motor diesel de 2,0 litri dezvoltă 210 cp la 4.000 rpm și generează un cuplu maxim de 480 Nm de la numai 1.500 rpm datorită supraalimentării secvențiale în două etape (consum oficial de carburant Grand Sport 2.0 BiTurbo în conformitate cu Noul Ciclu European de Conducere – NEDC: urban 8,7 l/100 km, extra-urban 5,7 l/100 km, mixt 6,9 l/100 km, emisiile oficiale de CO2 în regim mixt fiind de 183 g/km). Noul Insignia BiTurbo accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 7,9 secunde și are o viteză maximă de 233 km/h.
O asemenea putere trebuie gestionată inteligent la drum și, din acest motiv, motorul vârf de gamă este oferit întotdeauna în combinație cu o transmisie automată cu opt trepte și tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului.
Conform Opel, pe lângă datele legale necesare conform standardului NEDC, compania deținută de grupul francez PSA Peugeot Citroen a determinat și valorile de consum în conformitate cu Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure (WLTP – Procedura de testare a autovehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial) care sunt impuse oficial începând din această toamnă. Valorile WLTP (consumul de carburant WLTP pentru Insignia Grand Sport 2.0 BiTurbo este cuprins între 12,2 și 6,2 l/100 km, mixt 8,0-7,5 l/100 km, emisiile de CO2 209-196 g/km) sunt mult mai apropiate de realitate decât cifrele determinate conform NEDC