Opel a lansat ieri o campanie publicitară în cotidienele naţionale, ca răspuns la parodia realizată de Renault. În urmă cu o săptămână, Renault a lansat un spot pentru Mégane, în care vorbea despre "versiunea franceză" a calităţii, parodiind în mod vădit spotul pentru Opel Corsa prin scenariu, decor şi replica de început, nemţescul "Attenzzion!".
Răspunsul celor de la Opel a venit rapid. Aceştia au publicat în cotidienele naţionale un anunţ care începea cu acelaşi "Attenzion! (a se citi cu accent nemţesc)", vorbea despre parodia Renault ca despre "imitaţiile publicitare care au circulat pe ecrane în ultimele zile " şi afirma cu tărie că "nu ne asumăm responsabilitatea asupra calităţii germane a acestor produse prezentate în reclamele care imită marca Opel".
Mesajul Opel se încheie cu o recomandare pentru public, respectiv aceea de a cumpăra un automobil Opel autentic şi nu o imitaţie. Acestei recomandări i se adaugă în final încă două rânduri în care Opel îşi anunţă "mândria de a fi considerată ca referinţă publicitară şi calitativă pe piaţa auto".
Spotul publicitar Opel Corsa, care le-a servit ca sursă de inspiraţie celor de la Renault, poate fi vizionat aici:
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/26FgHKKpTqE" allowfullscreen="" width="560" frameborder="0" height="315"><br /></iframe>
Parodia realizată de Renault poate fi vizionată aici:
<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/2_lqP6m6sDY” width=”560″ frameborder=”0″ height=”315″></iframe>