Politica de introducere a noi servicii prin care clientii interactioneaza tot mai putin cu functionarii bancari, practicata de BCR, este continuata prin noul concept „24 Banking” care permite efectuarea de operatiuni fara presiunea orarului de functionare si la costuri reduse fata de operatiunile „clasice”, de la ghiseu.
Conform unui comunicat al BCR, conceptul „24 Banking” este format din trei servicii diferite respectiv „Click 24 Banking BCR”, „Alo 24 Banking BCR” si „Easy 24 Banking BCR”.
Click 24 Banking BCR ofera posibilitatea clientilor bancii de a avea acces nelimitat la conturile lor putand efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de Internet a bancii.
Cel de al doilea serviciu, respectiv Alo 24 Banking BCR, asigura accesul la conturi printr-un simplu apel telefonic, clientii putand efectua operatiuni asistati de un consilier Contact Center.
Easy 24 Banking BCR reprezinta o zona special amenajata in unitatile BCR destinata clientilor bancii pentru efectuarea de operatiuni bancare prin intermediul ATM-urilor, Masinilor Multifunctionale, Automatelor de Schimb Valutar sau al Service Box-urilor.
Sursa: BCR