Operatorii de telecomunicaţii din ţara noastră au epuizat gloanţele în războiul preţurilor. În ultimii doi ani, acestea nu au suferit modificări majore, iar pentru a atrage clienţi operatorii se folosesc de pachete cu canale speciale. Romtelecom, numărul doi pe piaţa de servicii TV, oferă în prezent celor care se abonează un pachet special care include canalele HBO, HBO Comedy, Shorts TV şi Comedy Central Extra şi AXN Spin. Clienţii primesc, pentru 59 de lei, 63 – 75 de canale, în funcţie de tehnologie, internet (până la 50 Mbps), abonament de telefonie fixă şi o soluţie de securitate pentru PC, timp de trei luni. De asemenea, cei care îşi fac abonament în prezent plătesc doar 49 de lei în primele trei luni.
„Românii sunt unii dintre cei mai avizi consumatori de televiziune, 30% dintre aceștia considerând TV-ul un mod de viață, de aceea investim permanent în conținut de calitate, canale premium sau exclusive și dorim să fim acolo unde sunt și clienții noștri, oferindu-le o experiență multi-screen prin intermediul platformei proprii dolcetv.ro, dar și hbogo.ro sau voyo.ro“, a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv Strategie și Comercial Rezidențial, Romtelecom.
RCS&RDS, liderul pieţei, oferă în prezent un pachet care include TV, internet fix şi telefonie fixă la preţul de 59 de lei. Compania precizează însă că cei care se abonează vor avea acces gratuit la live-urile online ale canalelor Digi Sport 1, Digi Sport 2 şi Digi Sport 3, iar canalele Digi World, Digi Life şi Digi Animal World sunt incluse. Abonaţii au acces şi la Digi Film, iar cei care doresc HBO Comedy şi Cinemax plătesc în plus doar 10 lei. Pachetul este oferit promoţional cu o reducere a tarifului lunar de 50%, deci cu aproximativ 29,5 lei, în primele şase luni.
UPC a lansat, luna aceasta, o nouă ofertă de servicii digitale, ce include atât pachete de trei servicii, cât şi pachete cu două servicii. Compania oferă un pachet cu 116 canale, dintre care 21 HD, internet de 150 Mbps şi telefonie fixă cu 200 minute inlcuse, la un preţ de 99 lei, cu menţiunea că în primele patru luni acesta va costa 89 de lei. UPC se laudă şi cu cea mai extinsă grilă de canale documentare, 22. „Piaţa locală de telecom este extrem de competitivă. Există un anumit segment de consumatori sensibili la preţ. Pe de altă parte, observăm, la nivel de consumatori, cerinţe şi dorinţe din ce în ce mai avansate, pe toate segmentele, axate din ce în ce mai mult pe interactivitate, interconectivitate şi personalizare“, au declarat oficialii UPC.
La jumătatea anului trecut existau 5,92 de milioane de abonaţi la serviciile TV, din care 3,67 milioane de abonaţi la serviciile TV prin cablu, 2,21 milioane de abonaţi la serviciile DTH şi 35.000 de abonaţi la serviciile IPTV, conform datelor ANCOM. În funcţie de numărul de abonaţi, RCS&RDS, Romtelecom şi UPC deţin peste 90% din piaţa serviciilor TV din România. În prima jumătate a anului trecut, veniturile obtinute de furnizorii de servicii TV au depăşit 796 de milioane de lei, în creştere anuală cu 8,2%.
Operatorii se bat pentru clienţi în canale speciale
29 aprilie 2013, 22:32
Ultima modificare în 30 aprilie 2013, 01:32
Principalii furnizori de servicii TV încearcă să câştige cât mai mulţi clienţi mizând pe pachete speciale de canale
Etichete:
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cei mai plătiţi CEO din Statele Unite
- VIDEO Cum va arăta viaţa ta peste 20 de ani? Viziunea şefului Google
- SENZAȚIONAL: Imprimantele viitorului vor să replice organe
- Mini PC-urile: economice, silenţioase, portabile
- Practica ilegală a unei firme de cablu de a încasa mai mulţi bani de la abonaţi
- Ţara în care Samsung a blocat accesul utilizatorilor la aplicaţii
- Galaxy Camera, un aparat foto pentru fanii Android
- EXTINDERE: Întreaga Românie, disponibilă în Google Street View
- AMD a lansat cea mai rapidă placă grafică din lume
- Soluţie chinezească contra PIRATERIEI informatice