Operatorul supermarketurilor Mega Image, grupul belgian Delhaize, va lansa o a doua reţea de magazine pe piaţa românească, Red Market, care se va situa între segmental de discount şi cel al supermarketurilor. “Conceptul Red Market se situează între magazinele de discount şi supermarketuri. Sortimentul include produse de nivel low şi mediu, precum şi marca proprie 365. Nu vor fi însă prezente gamele de produse premium”, a declarat, pentru capital.ro, directorul de market
Operatorul supermarketurilor Mega Image, grupul belgian Delhaize, va lansa o a doua reţea de magazine pe piaţa românească, Red Market, care se va situa între segmental de discount şi cel al supermarketurilor.
“Conceptul Red Market se situează între magazinele de discount şi supermarketuri. Sortimentul include produse de nivel low şi mediu, precum şi marca proprie 365. Nu vor fi însă prezente gamele de produse premium”, a declarat, pentru capital.ro, directorul de marketing al Mega Image, Raluca Pavel.
Primul magazin Red Market va fi inaugurat saptamana viitoare in comuna 1 Decembrie din apropierea Capitalei, pe drumul national catre Giurgiu. Unitatea comercială va face parte din complexul rezidential GreenCity şi va avea o suprafaţă construită de 1.500 de metri pătraţi din care spaţiul de vânzare are 1.200 de metri pătraţi, se arată într-un comunicat al companiei Mega Image.
Potrivit reprezentaţilor Mega Image, magazinul se adresează consumatorilor din 1 Decembrie şi din satele alaturate.Totodată clienţilor care găsesc în zonă un preţ mai mic pentru un produs achiziţionat din Red Market, li se va oferi 1 leu drept recompensă.
Fondată in 1995, Mega Image, cu 49 de supermarketuri în Bucureşti, Constanţa şi Ploieşti, este unul din cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România.
Mega Image a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 485 de milioane de lei (132 de milioane de euro), în creştere cu 44% faţă de anul precedent. Compania a trecut în 2008 pe pierdere, cu un rezultat negativ net de aproape 3 milioane de lei.