Lansarea va avea loc prin intermediul unui eveniment ce va fi difuzat online, miercuri, 3 iunie, începând cu 19:00, pe site-ul local www.oppo.com/ro.
urmăritorii evenimentului vor descoperi inovațiile integrate în mult așteptatele produse ale portofoliului local, dar și modalitățile prin care acestea pot aduce o schimbare reală în viața fiecărui utilizator, având în vedere că filosofia companiei constă în simplitate, în tehnologie menită să simplifice și să îmbunătățească viețile consumatorilor, inspirându-i totodată să creeze.
Așadar, fie că sunt la curent cu toate noutățile din domeniul tehnologiei, că sunt creatori de conținut care caută întotdeauna cele mai bune gadget-uri care să le pună în valoare creativitatea, sau pur și simplu își doresc să descopere un brand nou, utilizatorii români au toate motivele să urmărească evenimentul de lansare OPPO, mai ales fiindcă, după încheierea acestuia, vor putea câștiga un smartphone de ultimă generație, OPPO Reno3 Pro 5G. Concursul va fi organizat pe pagina de Facebook a brandului, iar participanții vor trebui să răspundă corect la întrebările de concurs pentru a putea câștiga telefonul prin tragere la sorți.
Evenimentul online poate fi urmarit pe 3 iunie, începând cu ora 19:00, accesând link-ul https://www.oppo.com/ro/events/lansare/
OPPO este unul din liderii mondiali în domeniul dispozitivelor inteligente. Încă de la lansarea primului telefon „Smiley Face”, în 2008, OPPO și-a urmărit obiectivul de a crea produse care să integreze o sinergie perfectă între elementele de estetică și tehnologie inovatoare. Astăzi, OPPO oferă clienților un portofoliu larg de dispozitive inteligente, în frunte cu seriile Find și R, sistemul de operare ColorOS precum și serviciile de rețea cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO este prezent în peste 40 de țări și regiuni, având 6 institute de cercetare, 4 centre R&D la nivel global și un centru internațional de design la Londra. OPPO are peste 40.000 de angajați care își propun crearea unei vieți mai bune pentru utilizatorii din întreaga lume.