Astfel, Opticris a pus la dispoziție un Call Center – 0744.660.503 care va prelua solicitările publicului și le va direcționa către centrul identificat pentru a soluționa fiecare caz în parte.
Clienții pot face programări la telefon
Prin apelarea Call Centerului clienții pot face programări pentru consultații în magazinele Opticris, acestea fiind stabilite riguros, la distanțe de minimum o oră între ele, pentru a evita contactul cu alte persoane și pentru ca angajații companiei să aibă timp să aplice toate măsurile de securitate medicală și de igienizare necesare. De asemenea, la același telefon clienții pot comanda ochelari de vedere, de soare și lentile de contact.
Personalul Opticris este echipat pentru protecția proprie și a spațiului de activitate. Pentru confortul și siguranța clienților, compania a pus la punct un sistem de livrare la domiciliu.
Se atrage atenția asupra activității în fața unui ecran
Specialiștii Opticris atrag atenția că activitatea prelungită la calculator, telefon și alte ecrane digitale sau în mediu iluminat artificial, fără protecția corectă și completă a ochilor cu lentile care au tratamente și filtre speciale, poate provoca stări de oboseală vizuala cronică, dureri de cap, vertij, greață, reducerea capacității de concentrare. În acest sens, Opticris pune la dispoziție cele mai performante lentile realizate cu cea mai inovatoare tehnologie de filtrare selectivă a luminii – Crizal Prevencia – și care oferă cea mai completă protecție a ochilor.