Oracle, cel mai mare producator de software pentru business la nivel global, a anunţat astăzi încheierea unui acord de achiziţionare a companiei InQuira, furnizorul uneia dintre cele mai bune soluţii software de gestiune a cunoştinţelor serviciului de asistenţă, care oferă atât auto-asistenţă prin intermediul web-ului, cât şi asistenţă cu ajutorul agenţilor.
Asocierea dintre Oracle şi InQuira doreşte să ofere cea mai cuprinzătoare soluţie de servicii pentru clienţi de tip multi-canal. Soluţiile InQuira îmbunătăţesc serviciile de relaţii cu clienţii şi măresc satisfacţia acestora, ajutându-i să găsească online mai multe răspunsuri relevante la întrebări sau de la un agent de asistenţă, prin intermediul unei platforme scalabile de gestiune a cunoştinţelor.
„Achiziţia InQuira oferă Oracle o suită completă de soluţii de gestiune a cunoştinţelor, integrată cu suport de auto-asistenţă, forumuri online pentru clienţi şi CRM asistat de agenţi. Ne aşteptăm ca InQuira să ocupe un loc central în serviciul Oracle Fusion CRM. Prin InQuira, Oracle va oferi o suită integrată de soluţii testate, o experienţă cuprinzătoare şi foarte personalizată pentru toţi clienţii, pe toate canalele,” a declarat Anthony Lye, SVP la Oracle CRM
Tranzacţia este supusă termenilor contractuali în vigoare şi aprobărilor legale. Detalii financiare despre valoarea tranzacţiei nu au fost dezvăluite. InQuira este o companie cu capital privat cu sediul în San Francisco Bay Area, care are peste 85 de clienţi din rândul celor mai reputate companii din lume.