Orange România a înregistrat, în prima jumătate a acestui an,  venituri totale de 449 milioane de euro, în scădere cu 0,6%, în baza comparabilă, faţă de perioada similară a anului trecut. Din totalul acestora, 230 milioane de euro au fost obţinute în al doilea trimestru al lui 2013, înregistrând o creştere de 0,2% faţă de aceeaşi perioadă din 2012. Dacă se exclude efectul diminuării tarifelor de interconectare, creşterea veniturilor este de 3,8% comparativ cu trimestrul al doilea din 2012. Acest lucru confirmă tendinţa de stabilizare observată în 2012 şi menţinută în primele trei luni ale anului 2013.

 La 30 iunie 2013, Orange România avea 10.200.144 de clienţi, cu aproximativ 154.000 mai mulţi decât la finalul lunii iunie 2012.

În ultimele 12 luni numărul de abonaţi a crescut cu peste 6%. “Se înregistrează o tendinţă de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplătite către abonamente, susţinută de planurile tarifare flexibile, adaptate nevoilor de comunicare ale clienţilor, precum şi de ofertele de smartphone-uri accesibile”, se arată în comunicatul Orange.

Evoluţia traficului de internet pe mobil continuă pe un trend ascendent înregistrând în primul semestru al acestui an o creştere de 90% faţă de perioada similară din 2012. Prima jumatate a anului 2013 a marcat un moment important pentru Orange – intrarea pe piaţa de televiziune – care aduce o noua dimensiune experienţei de vizionare, bazată pe calitate, plus valoare şi inovaţie, precum şi peste 40 de canale HD.
 
„Primele 6 luni ale anului au fost foarte dinamice pentru noi. În luna iunie am lansat Orange TV, un serviciu inovativ, disponibil pe mai multe tipuri de ecrane, care oferă peste 40 de canale HD, făcând astfel un pas important spre a le oferi clienţilor noştri o experinţă completă de comunicare. Rezultatele financiare înregistrate în primul semestru continuă tendinţa observată la sfârşitul lui 2012 şi confirmă că investiţiile în calitatea reţelei, cu accent pe serviciile de ultima generaţie 4G, îmbogăţirea portofoliului de oferte personalizate, precum şi atenţia pe care o acordăm modului în care interacţionăm cu clienţii noştri sunt apreciate de aceştia,” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.