La 30 septembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.900.000 de clienți, în creștere cu 1.8% comparativ cu finalul T3 2017. În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 287 milioane de euro, în creștere cu 3.5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
La finalul lunii septembrie 3,84 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creștere cu 34% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Această evoluție pozitivă s-a regăsit și în consumul de date mobile, care a înregistrat o creștere de aproximativ 80% comparativ cu T3 2017. La finalul lunii septembrie, rețeaua Orange 4G acoperea 95.9% din populaţia ţării. În plus, procesul de dezvoltare a rețelei 4G+ a continuat, astfel încât clienții din 161 de orașe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps.
La finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 476.000 clienți, în creștere cu 29% faţă de T3 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 260.000 de clienți, în creștere cu 67% față de aceeași perioadă din 2017.
La finalul lunii septembrie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money a depășit 100.000, o creștere cu peste 70% comparativ cu finalul lunii septembrie 2017.