Veniturile Orange au înregistrat o creştere de 6,4% faţă de al doilea trimestru al anului 2014 în bază comparabilă. La 30 iunie 2015, compania avea 10.205.000 de clienţi.

La 30 iunie, 95% din populația urbană și 67% din populația totală a ţării se puteau bucura de acces la serviciile 4G ale Orange, cu cele mai mari viteze de download din România, atât în interiorul cât şi în exteriorul clădirilor, conform testelor dezvoltate de ANCOM.

În trimestrul al doilea, folosirea internetului mobil a continuat să se intensifice. Traficul de date mobile în reţea este cu 112% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul creșterii vânzării de tablete și de smartphone-uri, precum şi datorită serviciilor 4G, tot mai atractive pentru clienţi. De asemenea, numărul de smartphone-uri compatibile 4G vândute în primul semestru al acestui an a crescut de aproape trei ori comparativ cu perioada similară a  anului trecut, iar numărul de tablete 4G vândute de 4,5 ori. Din totalul de telefoane folosite în rețea unul din două este smartphone, procentul acestora în bază fiind cu 8,6% mai mare comparativ cu același semestru al anului trecut. În mai puţin de un an de la lansarea serviciilor de internet 4G+, portofoliul de smartphone-uri compatibile 4G+ a ajuns la 10 produse.

Orange TV a continuat să atragă clienți noi, numărând peste 221.000 de abonați la finalul primului semestru, cu 31.000 mai mulți față de 31 martie 2015. Aplicatia Orange TV Go a inregistrat peste 1.300.000 de descărcari sau actualizări pentru smartphone și tabletă.
 
„Experienţa reală pe care o au clienţii la utilizarea serviciilor şi produselor noastre devine un diferenţiator din ce în ce mai puternic pe piaţă. De-a lungul anilor Orange a câştigat încrederea clienţilor prin serviciile performante şi de încredere pe care le oferă, bazate pe o reţea extinsă şi pe tehnologiile de ultimă generaţie folosite. Şi în perioada următoare, vom investi susţinut prin strategia noastră Essentials2020, pentru a continua să le oferim servicii digitale inovatoare şi conectivitate cu tot ce este esenţial pentru ei, prin intermediul unei experienţe incomparabile”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.