Orange România, liderul pieţei locale de telecomunicaţii, anunţă lansarea serviciului de asistenţă online care oferă clienţilor săi informaţii utile despre serviciile şi produsele Orange prin intermediul secţiunii interactive de întrebări şi răspunsuri, al tutorialelor, softurilor şi manualelor de utilizare pentru telefoanele mobile.

Orange este primul operator din România care lansează o platformă de comunicare online ce permite utilizatorilor să interacţioneze atât între ei cât şi cu experţii Orange.

Vizitatorii site-ului www.orange.ro/asistenta pot adresa întrebari experţilor Orange sau celorlalţi utilizatori, pot vota răspunsurile primite şi pot contribui ei înşişi cu raspunsuri privind serviciile şi produsele pe care le utilizează. O echipă dedicată din cadrul departamentului de relaţii cu clienţii răspunde direct întrebărilor adresate de utilizatori prin această platformă de comunicare.

Serviciul de asistenţă online a fost dezvoltat pornind de la întrebările frecvente ale clienţilor Orange şi vine în completarea canalelor de comunicare existente. Interactivitatea, uşurinţa de navigare, identificarea rapidă a informaţiilor căutate sunt principalele beneficii oferite utilizatorilor prin acest canal. Întrebările şi situaţiile particulare ale clienţilor vor fi tratate în continuare, în condiţii de confidenţialitate, la serviciul clienţi (prin apel la 411 pentru abonaţi sau la 444 pentru clienţii Orange PrePay) şi prin intermediul secţiunii de contact de pe siteul www.orange.ro

Iniţiativa continuă seria proiectelor interactive lansate de Orange, precum campania de feedback în rândul utilizatorilor, care a generat dezvoltări semnificative în magazinul online şi site-ul de review-uri unde utilizatorii îşi împărtăşesc experienţele şi opiniile cu privire la telefoanele şi laptopurile din oferta Orange.

SURSA: Orange