Companiile care aleg soluţia Business One Voice vor beneficia de o suită de funcţionalităţi prin care îşi pot optimiza investiţiile în infrastructura de telecomunicaţii. Astfel, prin virtualizarea centralelor telefonice se elimină cheltuielile aferente achiziţionării, întreţinerii, configurării şi operării echipamentelor. De asemenea, prin alocarea de resurse de voce fixă sau mobilă pe destinaţii de apel, la nivel de utilizator, grupuri sau profiluri de utilizare şi prin controlul în timp real asupra consumului acestora, clienţii pot deţine controlul total asupra costurilor.

Mai mult, eficienţa angajaţilor poate fi optimizată cu ajutorul functionalităţilor de voce fixă, mobilă sau convergentă oferite. Acestea variază de la cele simple, precum identificarea apelantului, restricţionarea şi redirecţionarea apelurilor, apel în aşteptare, personalizarea tonurilor şi muzica în aşteptare, preluare apel, restricţionare sau respingere apeluri, până la cele complexe precum conferinţă, transferul în cascadă al apelurilor între numere fixe sau mobile după un scenariu prestabilit, redirecţionare de la distanţă, plan privat de numerotaţie.

Un alt beneficiu important oferit de serviciul Business One Voice îl reprezintă posibilitatea de configurare rapidă a unui robot telefonic interactiv (IVR), ce va redirecţiona apelurile în funcţie de dorinţele apelantului şi care poate fi programat în funcţie de orarul companiei, fără a mai fi necesare investiţii suplimentare în echipamente.

Clienţii pot administra serviciul de oriunde şi oricând, de pe orice dispozitiv conectat la internet, prin intermediul unei interfeţe web intuitive şi simple. Aceasta permite gestiunea facilă, fără a necesita pregătire tehnică, a funcţionalităţilor şi resurselor disponibile, atât pentru serviciile de voce fixă, cât şi mobilă.
 
Oficialii Orange consideră că mai mult de 50% dintre clienţii de business vor folosi acest serviciul anul viitor. "Acest serviciu este bazat pe tehnologie de ultimă oră şi suntem încrezători că gradul de adopţie va fi foarte ridicat, mai mult de 50% dintre clienţii corporaţii mari care folosesc servicii de telefonie fixă vor opta pentru Business One Voice", a declarat Florin Popa, Business to Business Director la Orange România.

Clienţii pot opta pentru Business One Voice ca serviciu complementar la oricare dintre abonamentele de voce fixă şi mobilă destinate companiilor.

Soluţia este disponibilă în 4 variante de abonament, diferenţiate prin pachetele de funcţionalităţi de voce pe care le includ. Alegerea pachetelor se face în funcţie de nevoile specifice ale unei locaţii sau ale unui grup de utilizatori.

„Business One Voice reprezintă soluţia optimă pentru orice companie ce urmăreşte reducerea investiţiei iniţiale, creşterea productivităţii, controlul şi eficientizarea costurilor, de oriunde şi oricând, cu ajutorul unei interfeţe web simple şi intuitive" a declarat Popa.