Declarația a fost făcută de Gervais Pellissier, director financiar, el spunând că sunt analizate toate țările în care grupul este prezent, cu excepția Franței, Poloniei și Spaniei.
Contactați de Capital, reprezentanții Orange România au spus că numai oficialii grupului France Telecom pot da informații suplimentare pe acest subiect.
Stephane Richard, directorul executiv al France Telecom, va evalua operațiunile din țări precum Austria, Belgia și România pe fondul creșterilor puternice din Africa și Orientul Mijlociu. Rezultatele financiare ale primului trimestru din 2011 au arătat o creștere de 1,2% ale piețelor mai mici din Europa, în timp ce afacerile din Africa și Orientul Mijlociu, cu excepția Egiptului, au avasat cu 5,8%.
Orange România a anunțat astăzi că, la 31 martie 2011, avea 10,3 milioane de clienţi, în scădere cu 5% faţă de perioada similară a anului precedent. În primele trei luni ale acestui an, compania a obţinut venituri în valoare de 222 milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010.
„Ultimii doi ani de criză economică şi-au pus amprenta pe obiceiurile de consum ale clienţilor”, a declarat Thierry Millet, director general executiv Orange România.
„Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute, că ne-am păstrat o bază solidă de abonaţi şi că Orange se menţine lider de piaţă”, a mai spus el.
Orange a intrat în România în anul 2002, prin achiziționarea companiei MobilRom. La câteva luni de la tranzacție a avut loc și un rebranding al operatoului, Orange luând locul mărcii Dialog.