Obiectivul general al proiectului este creşterea nivelului de competenţă a specialiştilor de top din cadrul Orange, cu potenţial ridicat pentru roluri viitoare mai complexe.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează creşterea competenţelor unui număr de 450 de angajaţi ai Orange România în cadrul unor cursuri de perfecţionare autorizate privind managementul de oameni, managementul de îmbunătăţire a proceselor, managementul de proiect şi managementul de inovare şi evaluarea competenţelor dezvoltate de angajaţii incluşi în proiect, prin probe teoretice şi practice, precum şi certificarea acestora.

Potrivit Orange România, impactul proiectului pe termen lung vizează dezvoltarea profesională a specialiştilor de top din cadrul Orange România şi asigurarea contribuţiei acestora la dezvoltarea sectoarelor competitive ale României în contextul economic european.

În ceea ce priveşte compania, la finalul proiectului, angajaţii acesteia vor dobândi abilităţi mai bune de management, inovare şi îmbunătăţire a proceselor. Totodată, proiectul va contribui la sporirea adaptabilităţii angajaţilor pentru posturi şi roluri mai compexe centrate pe îmbunătăţirea proceselor şi schimbarea modurilor de realizare a activităţilor atât în cadrul companiei cât şi în cariera viitoare, în alte companii sau instituţii publice.
Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 3,050 milioane lei, din care 1,830 milioane lei reprezintă finanţare nerambursabilă. ‘Considerăm că dezvoltarea potenţialului specialiştilor de top este o investiţie necesară atât pentru companie cât şi pentru România, deoarece aceşti specialişti fac parte din elita economică a ţării şi sunt generatori de creştere economică’, a declarat Andreea Pătraşcu, manager de Proiect Orange România. În trimestrul trei din 2010, operatorul de telefonie mobilă Orange România a înregistrat venituri totale în valoare de 246 milioane de euro, în scădere cu 8,7% faţă de perioada similară a anului trecut, venitul mediu anual pe utilizator fiind de 83,3 euro, potrivit datelor anunţate de France Telecom.

La data de 30 septembrie 2010, Orange avea 10.398.884 clienţi, mai puţin cu 2,8% faţă de trimestrul al treilea din 2009.

Compania este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 182 de milioane de clienţi pe cinci continente.