Creșterea a fost susținută, în principal, de evoluția pozitivă a segmentului de abonați ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil și a vânzărilor de echipamente. La 30 iunie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.537.000 de clienți.
La finalul lunii iunie 3,6 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creștere cu peste 35% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Rețeaua Orange susține o creștere exponențială a consumului de date mobile, care a înregistrat o evoluție pozitivă de peste 80% comparativ cu T2 2017.
Pentru a susține aceste tendințe și pentru a oferi în continuare cea mai bună experiență de conectivitate, Orange a continuat investițiile în rețea și în acest trimestru. La finalul lunii iunie, rețeaua Orange 4G acoperea 95.1% din populaţia ţării. În plus, procesul de dezvoltare a rețelei 4G+ a continuat, astfel încât clienții din 139 de orașe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps.
În intervalul 1 iunie -16 iulie, clienți ai Orange din comuna Florești, Cluj, au putut experimenta, în premieră europeană, prima rețea 5G multi-vendor de tip acces radio la punct fix (Fixed Wireless Access- FWA), ce oferă o performanţă similară conexiunii prin fibră optică.
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare, ca urmare a lansării pachetelor convergente Orange Love în luna septembrie a anului 2017. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 448.000 clienți, în creștere cu 12.6% faţă de T2 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 234.000 de abonați, în creștere cu 67%.
De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa conţinut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 22% în prima jumătatea a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2017. Creşterea a fost înregistrată ca urmare a ofertelor noi ce facilitează accesul la o gamă extinsă de filme, emisiuni și seriale.
Apetenţă crescută pentru mediul digital Apetența clienților pentru mediul digital își menține tendința ascendentă.
Numărul de utilizatori ai aplicației My Orange continuă să crească, iar plățile facturilor și reîncărcările cresc cu peste 30% în T2 2018 față de T2 2017. La finalul lunii iunie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money pentru a achita facturi și pentru a efectua reîncărcări PrePay s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
„Clienții noștri vor să fie conectați oriunde și oricând, indiferent de tehnologie. Pe lângă conectivitate și mobilitate neîntrerupte, aceștia își doresc o experiență simplă și la îndemână, iar soluțiile digitale pe care le propunem răspund acestor nevoi. Astfel, performanța din acest trimestru, atât pe serviciile mobile, cât și pe pachetele Love, reflectă efortul nostru de a oferi clienților ceea ce așteaptă de la noi.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Pentru mai multe detalii despre performanța financiară a Grupului Orange în cel de-al doilea trimestru al anului 2018, consultați comunicatul de presă atașat acestui e-mail.