Dintre furnizorii de servicii telecom, Orange are cea mai mare vizibilitate (28,76%), acesta fiind urmat de Vodafone (23,68%) şi RDS&RCS (15,03%).
Potrivit analizei Zelist, Românii sunt mai fascinaţi de terminale decât de brandurile care furnizează servicii de telecomunicaţii. Cele mai vizibile terminale sunt iPhone/iPad, urmate de Nokia şi HTC, iar cele dintâi au înregistrat de patru ori mai multe menţionări în social media decât Orange, cel mai vizibil furnizor de servicii de telecomunicaţii.
Analiza sectorului telecom s-a realizat prin cuantificarea termenilor-cheie: cartela, telefonie, telecom, roaming, internet mobil, mobile internet, smartphone, Androidm iOS, Symbian, Samsung Bada ş.a.m.d. S-a pus accent pe numărul de apariţii, însă o mai mare importanţă a avut-o numărul de impresii posibile generate (viewership-ul), care permite o evaluare calitativă.
Sursele investigate au fost 63.500 de bloguri, 51.326 de conturi româneşti de Twitter, 1.800 de feed-uri ale publicaţiilor online din România, peste 2.000 de pagini şi grupuri publice Facebook şi principalele 25 de forumuri româneşti. Monitorizarea a fost realizată în perioada 1 aprilie 2011 – 30 septembrie 2011.