La nivel global, cota de piaţă a smartphone-urilor Orange a crescut cu aproape 40% în fiecare an, iar smartphone-urile din gama proprie se află printre mărcile cu cea mai rapidă creştere a vânzărilor Orange în toate regiunile în care compania este prezentă.
În România, Orange a înregistrat o creştere a vânzărilor de smartphone-uri de 101% de la un an la altul, iar popularitatea modelelor Orange San Remo şi Orange Nivo, lansate la începutul anului, a avut un impact semnificativ.
Orange îşi extinde, începând din 1 noiembrie, gama proprie de telefoane şi aduce în România două modele noi: Orange Yumo şi Orange Hiro. Orange Yumo, cel mai accesibil telefon compatibil 4G din portofoliu, disponibil doar în Bucureşti, este recomandat la un preţ de 0 euro alături de abonamentul Pantera 23 şi oferă clienţilor ocazia de a folosi internetul mobil la viteze 4G.
Smartphone-ul este prevăzut cu sistemul de operare Android Jelly Bean, spaţiu de stocare de 8GB, procesor Dual-Core de 1,2GHz, ecran mare HD de 5 inch, este compatibil cu tehnologia HD Voice şi oferă imagini de calitate având o cameră de 8 megapixeli. De asemenea, tot din 1 noiembrie în portofoliu va fi prezent şi Orange Hiro la preţul recomandat de 1 euro alături de abonamentul Cangur 18. Orange Hiro este un telefon cu un design deosebit, cu un profil de 7,9 mm şi un ecran de 4,3 inchi, dar suficient de puternic pentru a oferi clienţilor o experienţă Android deosebită cu ajutorul sistemului de operare Jelly Bean. Smartphone-ul este prevăzut şi cu o cameră de 5 megapixeli, procesor Dual-Core de 1,3 GHz şi HD Voice, garantând clienţilor apeluri cu o claritate înaltă a sunetului.
„Popularitatea telefoanelor Orange pe pieţele din Europa ne arată că oferim smartphone-uri foarte performante şi tehnologii de ultimă generaţie, cum ar fi 4G, la care se adaugă un pachet potrivit de servicii şi un preţ corect“, a declarat Yves Maitre, Vicepreşedinte Executiv Mobile Multimedia and Devices, Orange.