După ce săptămâna trecuta Orange România a anunţat ca până la finele lunii iunie din 2011 va investi trei milioane de euro într-un proiect de creştere a competenţelor pentru 450 de angajaţi ai companiei, astăzi compania a lansat Academia de vânzări, care reprezintă o investiţie de peste un milion de euro pentru dezvoltarea angajaţilor şi a partenerilor Orange.
Academia de vânzări face parte dintr-un proiect internaţional dezvoltat de către grupul France Telecom – Orange în 11 ţări.
Anual, “studenţii“ vor fi implicaţi într-o adevărată experienţă de învăţare care presupune cursuri, feedback la locul de muncă, studiu individual, schimb de experienţă, discuţii de grup moderate, concursuri, feedback de la clienţi reali şi sesiuni de training online. Programul este construit pe 3 nivele de dezvoltare profesională (junior, specialist, expert) şi pe 3 arii de învăţare (cunoştinţe, abilităţi specifice, experienţa clienţilor).
La final, în urma unei evaluări, cursanţii primesc o certificare recunoscută în cadrul grupului France Telecom – Orange care le oferă deschidere internaţională către oportunităţi în carieră, acces la evenimentele comunităţii de vânzări la nivelul grupului, precum şi posibilitatea de a fi recunoscut ca expert în relaţia directă cu clienţii. Certificarea se reînnoieşte anual.

Academia de Vânzări este un proiect dezvoltat de experţii Orange, în colaborare cu consultanţi externi, iar metodologia se bazează pe o experienţă de învăţare şi dezvoltare specifică, similară unei academii. Investiţia în program se ridică la peste 1 milion de euro şi cuprinde 1 centru de training cu 7 săli de curs, 1 magazin “laborator” şi aproximativ 2800 de “studenţi“ instruiţi în primul an, atât angajaţi Orange, cât şi parteneri.
Academia de Vânzări se adresează, în principal celor care lucrează direct cu clienţii, dar şi celor care îşi doresc o carieră în vânzări. Înscrierea în program se face printr-un sistem online de Learning Management care oferă participanţilor posibilitatea de a-şi vizualiza profilul individual, programarea la cursuri, statusul rezultatelor testărilor sau acreditării obţinute. Participarea la training se face în timpul orelor de lucru.
La data de 30 septembrie 2010, Orange avea 10.398.884 clienţi, mai puţin cu 2,8% faţă de trimestrul al treilea din 2009.
Compania este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 182 de milioane de clienţi pe cinci continente.
SURSA: Orange