Orange lansează primul serviciu din portofoliul Orange Care: transferul de conţinut – agendă, mesaje, fotografii, muzică şi alte informaţii multimedia – de pe un telefon mobil pe altul sau pe un stick de memorie USB. Serviciul transfer de conţinut este disponibil pentru toţi utilizatorii de telefoane mobile din România.
Orange recunoaşte importanţa informaţiilor stocate pe telefonul personal. De aceea, încă din anul 2005, asigură, prin serviciul SIM Agenda Back-Up, soluţia de salvare a numerelor de telefon de pe cartela SIM pe serverul Orange în condiţii de securitate şi confidenţialitate.
Transferul de conţinut din memoria unui telefon mobil în memoria altuia este tarifat cu 5 EUR (TVA inclus), iar transferul aceloraşi informaţii pe un stick de memorie USB costă 3 EUR (TVA inclus). Serviciul este compatibil cu orice model de telefon, disponibil în portofoliul Orange, iar operaţiunea de transfer de conţinut se realizează rapid în magazinele Orange. Serviciul este iniţial disponibil în 50 de Orange shop-uri din ţară şi urmează a fi extins şi în celelalte magazine.
„De-acum utilizatorii de telefoane mobile se pot bucura de toate avantajele achiziţionării unui telefon nou având totodată acces facil la informaţiile importante păstrate în vechiul telefon”, declară Vanina Ungureanu, Product Division Manager la Orange România.
Prin portofoliul de servicii Orange Care, grupul Orange – France Telecom oferă clienţilor săi din Europa soluţii complete de asistenţă şi protecţie pentru telefoanele mobile. Aceştia beneficiază de servicii precum asigurarea telefonului şi realizarea copiilor de rezervă pentru agendă şi conţinutul mobil, dar şi servicii de reciclare a telefoanelor.
Orange este lider de piaţă în România cu 10.118.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 183.5 de milioane de clienţi pe cinci continente.
În anul 2008, Orange Romania a avut venituri de 1.31 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o majorare cu 6.2% pe bază comparativă faţă de valoarea veniturilor la sfârşitul anului 2007. În primul trimestru al anului 2009, Orange România a înregistrat venituri de 264 milioane de euro. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 102 de magazine şi aproximativ 1.000 de magazine partenere în toată ţara.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfaşoară într-o manieră responsabilă.