Din numărul total de clienţi circa 3,1 milioane folosesc soluţiile Orange de date mobile.

Operatorul de telefonie mobilă a înregistrat venituri de 235 de milioane de euro, în al doilea trimestru din 2011, în creştere cu 6% faţă de primul trimestru din acest an, dar în scădere cu 4,9 procente faţă de perioada similară din 2010.

România a fost singura ţară din Europa în care operatorul France Telecom a înregistrat o scădere (-5,6%) a veniturilor în primul semestru al acestui an, se precizează în comunicatul France Telecom.

‘În cel de-al doilea trimestru Orange a adoptat o nouă semnătură de brand şi a continuat să inoveze prin servicii şi soluţii unice pe piaţă, precum HD voice şi Extra Signal. Ne pregătim pentru ieşirea din criză prin investiţii masive în extinderea acoperirii 2G şi 3G. Ne vom concentra eforturile să descoperim noi modalităţi de creştere şi să ne adaptăm oferta în funcţie de profilul şi cerinţele consumatorilor’, a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange România.

Pe piaţa din România, France Telecom este prezentă prin intermediul Orange România, în 2010 aceste fiind liderul pieţei de telefonie mobilă, atât după venituri (973 milioane euro) cât şi după numărul de clienţi (10,4 milioane).
SURSA: Agerpres