Programul de afiliere vizează atât telefoanele cumpărate la liber, cât și celelalte produse disponibile în magazinul online Orange, pentru care se oferă un comision de 3%.
„Programul de afiliere are un mare beneficiu, și anume prezentarea produselor si serviciilor Orange România printr-un conținut digital mai bogat”, a declarat Alexandru Volocaru, Online Communication Specialist Orange România.
Marketingul afiliat este o formă de marketing bazată exclusiv pe performanță, ale cărei rezultate se cuantifică în vânzări online sau în generarea de lead-uri.
În perioada ianuarie – septembrie 2015, a fost generat un total de 14.084 de vânzări online din categoriile IT&C și telecom, prin intermediul platformei 2Parale. Vârful absolut al numărului de achiziții online pe categoria IT&C a fost atins pe 28 ianuarie 2015. Cea mai mare vânzare online din categoria analizată a fost de aproximativ 13.300 RON, s-a înregistrat pe data de 31 august 2015 și a constat în 15 televizoare.
Intervalul 12:00 – 13:00 a fost cel mai favorabil cumpărăturilor online din IT&C în perioada menționată, urmat în preferințele românilor de orele 16:00 – 17:00. Ziua în care au fost realizate cele mai multe achiziții online din IT&C în perioada ianuarie – septembrie a fost marțea, urmată îndeaproape de zilele de miercuri și luni.
„În mod evident, oportunitățile de marketing afiliat pentru piața de IT&C și telecom sunt în creștere, dacă ne uităm doar la numărul de abonamente achiziționate online față de anul trecut. În plus, în 2015, s-au realizat până acum vânzări online de aproximativ 7 milioane de lei pentru produsele din IT&C. Trendul ascendent al pieței este confirmat și de faptul că încă un jucător important din telecom se alătură celor peste 440 de clienți care colaborează cu cei 40.000 de afiliați din rețeaua noastră. Acesta este un semn că tot mai multe companii încep să privească performance marketingul ca pe un canal puternic de vânzări și dezvoltare a business-ului”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.