Acesta este al şaselea trimestru de creştere consecutivă a veniturilor. Compania avea, la 30 septembrie 2016, 10.175.000 clienţi, în creştere cu peste 300.000 faţă de trimestrul precedent, progres susţinut de creşterea bazei de abonaţi cu 4,8%. Strategic, la începutul lunii septembrie, Orange România a făcut un pas decisiv în direcţia implementării strategiei Essentials 2020 şi a lansat pachetul de servicii convergente Orange Home, în peste 90 de oraşe din România. Serviciul oferă acces la internet prin fibră cu viteze de până la 1Gbps prin Orange Home Net, la televiziune prin cablu prin Orange Home TV şi la telefonie fixă prin Orange Home Fix.
Potrivit datelor companiei, Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonaţi, cu o creştere de 26,3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La Orange TV Go, aplicaţia de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări şi actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creştere cu 35% faţă de Q3 2015.
Traficul de internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru faţă de cel din anul anterior. (…) Ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale faţă de anul trecut, iar numărul de clienţi este şi el în creştere, ajungând la 1,9 milioane, potrivit unui comunicat de presă.
Totodată, investiţiile în reţea au continuat în trimestrul trei 2016 astfel încât, la final de septembrie, Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 74% din populaţia totală a României. De asemenea, reţeaua de magazine de tip smart s-a extins sau a fost modernizată prin includerea a 6 magazine, ajungând la un număr total de 11 magazine.
Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, este prezent în 209 de ţări, are 247 de milioane de clienţi, dintre care 185 de milioane abonaţi la serviciile de telefonie mobilă. Orange a realizat anul trecut vânzări de 39 de miliarde de euro şi avea 155.000 de angajaţi la nivel mondial.