Orange România anunță o cifră de afaceri cu 2,1% mai mică față de 2022

Potrivit datelor oferite de Orange România, cifra de afaceri a companiei a scăzut cu 2,1 procente în primele luni ale acestui an, față de aceeași perioadă a anului 2022. Astfel, cifra de afaceri a atins suma de 1,144 de miliarde de euro.

„În primele nouă luni din 2023 cifra de afaceri este de 1,144 de miliarde de euro, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În al treilea trimestru, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 384 de milioane de euro”, anunţă compania.

Grupul Orange anunța că până la data de 30 septembrie 2023 asigura servicii mobile către 9,7 milioane de abonați. În plus, compania asigura internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienţi. În ceea ce privește serviciile de televiziune, de acestea beneficiau aproximativ 1,2 milioane de abonați.

În plus, Grupul anunță și extinderea reţelelor 4G/4G+ şi 5G/5G+. Compania a asigurat în al treilea trimestru al acestui an o acoperire 4G pentru 98,76% din populație. Serviciile de 4G+ au fost asigurate pentru 82,23% dintre abonați. În plus, Orange se poate lăuda cu faptul că a extins reţeaua 5G/5G+ și către Baia Mare, Brăila şi Galaţi. În total, 38 de orașe se bucură de acest tip de acoperire.

Pe de altă parte, Orange a anunțat și o creștere a veniturilor din IT&C în ultimele 9 luni. Pe acest segment s-a înregistrat o creștere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2022. Cu o creştere de 45% în trimestrul al treilea, în comparație cu aceeași perioadă din 2022, sectorul de securitate cibernetică a rămas un domeniu de interes major pentru companii.

Totodată, Orange a înregistrat o creștere de peste 70% a numărului de utilizatori în T3 2023. Acest lucru a fost obținut datorită ofertelor atractive din gama YOXO.

Orange se angajează să atingă neutralitatea climatică până în 2040

Compania anunță că a implementat numeroase acțiuni prin care s-a plasat mai aproape de ținta #NetZeroCarbon până în 2040.

O astfel de acțiune este și redeschiderea magazinului din Piața Victoriei, destinat reciclării telefoanelor mobile. Prin programul „Re”, au fost colectate aproximativ 395.000 de telefoane cu ajutorul clienţilor.

„Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienţilor, a promisiunilor de brand şi a calităţii serviciilor de conectivitate cu care ne-am obişnuit utilizatorii. În timp ce piaţa de consumer a devenit din ce în ce mai solicitantă, segmentul B2B a rămas un motor de creştere datorită soluţiilor de top oferite de Orange Business companiilor şi administraţiilor publice”, susține Julien Ducarroz, CEO Orange România.

Tot el amintește că Orange va oferi în continuare „experienţe digitale complete”.

„Continuăm să mizăm pe experienţe digitale complete precum YOXO, care rămâne în topul preferinţelor nativilor digitali. În tot ceea ce facem este o prioritate pentru noi să reducem amprenta de carbon şi să acţionăm cu responsabilitate faţă de mediu, făcând paşi concreţi în acest sens prin lansarea unui magazin sub conceptul ”Re”, dar şi prin creşterea gradului de utilizare a resurselor de energie verde”, a declarat Julien Ducarroz.