Companiile de telefonie mobilă Orange România şi Vodafone România au contestat în instanţă decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) cu privire la obligativitatea de a furniza clienţilor un set de informaţii legate de tarifele şi serviciile prestate, a declarat, azi, preşedintele instituţiei, Cătălin Marinescu. Potrivit unei decizii din martie a Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, viit
Companiile de telefonie mobilă Orange România şi Vodafone România au contestat în instanţă decizia Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) cu privire la obligativitatea de a furniza clienţilor un set de informaţii legate de tarifele şi serviciile prestate, a declarat, azi, preşedintele instituţiei, Cătălin Marinescu.
Potrivit unei decizii din martie a Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, viitorul client al unui operator de telecomunicaţii va dispune de un set de informaţii cu privire la planul tarifar, valoarea acestuia pentru perioada iniţială şi serviciile incluse (abonament, extraopţiuni, terminal achiziţionat) cu toate taxele incluse, precum şi tarifele pentru apelurile naţionale, convorbirile în orele de vârf/în afara orelor de vârf şi condiţiile de utilizare a minutelor şi creditului incluse.
Totodată, ANCOM va realiza, va administra şi va pune la dispoziţia publicului o pagină de internet, care ar putea fi denumită www.costtel.ro, prin care clienţii sau viitorii abonaţi ai operatorilor de telecomunicaţii vor putea să compare tarifele şi condiţiile de utilizare a serviciilor de telefonie fixă, mobilă şi Internet.
„Până la finele acestui an sau în primele luni ale anului 2010, acest comparator de tarife va deveni funcţional şi accesibil clienţilor”, a promis, la acea vreme, fostul preşedinte al instituţiei, Liviu Nistoran.
Sursa: mediafax