Orange stabileşte preţurile în funcţie de vreme

Orange România introduce, începând cu 15 iulie, o nouă campanie promoţională prin care clienţii care comandă produse de pe magazinul online vor beneficia de reduceri de câte 1% pentru fiecare grad ce depăşeşte temperatura de 25 grade celsius. Telefoane mobile, accesorii şi laptopuri până la pachete PrePay şi produse promoţionale din magazinul online Orange vor putea fi cumpărate la preţuri mai mici cu până la 15%, în funcţie de cât de cald este afară. Fiecare grad care

Orange România introduce, începând cu 15 iulie, o nouă campanie promoţională prin care clienţii care comandă produse de pe magazinul online vor beneficia de reduceri de câte 1% pentru fiecare grad ce depăşeşte temperatura de 25 grade celsius.

Telefoane mobile, accesorii şi laptopuri până la pachete PrePay şi produse promoţionale din magazinul online Orange vor putea fi cumpărate la preţuri mai mici cu până la 15%, în funcţie de cât de cald este afară.

Fiecare grad care depăşeşte 25°C reprezintă o reducere de 1%. Astfel, cu cât temperatura este mai ridicată, cu atât reducerea este mai mare. De exemplu, dacă temperatura este de 30°C, clienţii pot cumpăra orice produs din magazinul online cu 5% reducere, la 35°C cu 10% reducere, iar la 40°C cu 15% reducere.

Reducerile verii din magazinul online Orange se aplică în funcţie de temperatura exterioară, măsurată de Administraţia Naţională de Meteorologie în centrul Bucureştiului şi actualizată din oră în oră pe www.orange.ro. Utilizatorii vor putea descărca de pe site şi o aplicaţie pentru desktop care îi va ţine la curent cu evoluţia temperaturii, implicit a reducerilor.

„Prin această campanie urmărim să modifcăm curba uzuală a sezonalităţii care, de regulă, imprimă o reducere a traficului şi a vânzărilor în perioada concediilor de vară. Estimăm astfel o dublare a vanzărilor online pe parcursul lunii în care se desfăşoară promoţia.”, a declarat Robert Anghel, Online Marketing Manager la Orange România.

Promoţia este valabilă între 15 iulie şi 15 august.

SURSA: Orange România