Faptele datează din 2003 şi Curtea de Apel din oraşul Rennes a dat verdictul. În 2003, un client al Orange avea o opţiune Orange Fără Limită, pentru care plătea 6 euro pe lună şi care-i permitea să navigheze nelimitat pe internet de pe telefon. Dar, când clientul a schimbat telefonul, Orange l-a obligat să aleagă altă opţiune, la un preţ echivalent, lucru pe care abonatul l-a refuzat. A depus plângere împotriva Orange, care-i datorează astăzi 64.250 euro.
Expertul desemnat de Curtea de Apel a considerat că oferta Orange Fără Limită era compatibilă cu noul telefon al clientului, contrar a ceea ce i-a spus operatorul. De altfel, opţiunea fiind pe durată nelimitată, Orange nu putea să-i pună capăt fără consimţământul clientului.
Ţinând seama că plângerile se înmulţesc la adresa operatorilor de pe piaţa telecomunicaţiilor, decizia Curţii de Apel din Rennes ar putea constitui un precedent.
SURSA: Agerpres