Primăria municipiului Galaţi a lansat, vineri, pe site-ul propriu, selecţia de oferte pentru crearea unui nou logo al oraşului, suma investită fiind de 113.000 lei fără TVA.
Potrivit datelor postate pe site, primăria îşi doreşte contractarea unei societăţi comerciale, agenţie design şi web, cu scopul realizării unei noi identităţi vizuale (logo) pentru municipiul Galaţi, şi aşteaptă ofertele până pe 23 mai, informează AGERPRES.
'Prin această achiziţie, autoritatea îşi doreşte să ofere publicului ţintă o imagine atractivă, dar şi corectă asupra oportunităţilor oferite de Galaţi', explică municipalitatea gălăţeană utilitatea demersului.
Câştigătorul achiziţiei – care are drept criteriu de atribuire preţul cel mai scăzut – va trebui să-i ofere Primăriei Galaţi un 'Manual de comunicare pentru heraldica existentă a municipiului Galaţi' (reconstrucţia în sistem vectorial a heraldicii existente), 'Identitate vizuală, brandig şi moto reprezentativ' pentru oraş şi un nou design pentru website-ul propriu.
Primăria a postat pe site şi caietul de sarcini pentru această achiziţie.
Premiul pentru logo-ul Bucureștiului se cifrează la 50.000 de lei brut, suma reprezentând cesionarea exclusivă a drepturilor de autor, nelimitată în timp şi spaţiu, pe orice suport material şi în toate modurile, în favoarea municipiului Bucureşti, pentru utilizarea lucrării declarată câştigătoare.
Concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ al Bucureștiului a desemnat un nou câștigător, cu un proiect care reconstituite istoria Capitalei prin reprezentarea a patru edificii-simbol: Arcul de Triumf, Palatul CEC, Ateneul Român și Arena Națională.
"Juriul concursului organizat de Primăria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului București a desemnat un nou învingător în persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, a cărui propunere de logo era următoarea clasată în funcție de punctaj", potrivit unui comunicat transmis la începutul lunii de Primăria Municipiului București (PMB).
Pentru a se evita situații de genul celei întâlnite la primul logo declarat câștigător, organizatorii au decis, de comun acord cu membrii juriului, ca înmânarea propriu-zisă a premiului și semnarea contractului de cesiune a drepturilor de autor să aibă loc în termen de șapte zile de la comunicarea publică a deciziei.
PMB a decis descalificarea lucrării prezentate de Narcis Teodor Lupou având în vedere asemănarea foarte mare dintre aceasta și unul dintre logo-urile orașului Taipei.